Eye candy

Hei på dere!

Har ikke blitt så mye blogging denne uka som jeg hadde tenkt. Jeg som hadde så mange gode bloggeideer denne uka, og så kom den teite forkjølelsen og beit meg i nesa nok en gang. Har klart å kare meg på jobb hele uka, men når jeg har kommet hjem fra jobb har jeg kun orket å spise for så å kare meg til senga for å prøve å sove den teite forkjølelsen av meg. MEN… jeg ser ut til å være på bedringens vei omsider, håper på at forkjølelsen vil være nesten borte innen hælja er omme…i mens koser jeg meg med ting og tang som er fine å se på. Såkalt eye candy, men ikke på den seksuelle måten. (Blei litt nysgjerrig på hvor uttrykket kom fra og slo det opp på wikipedia. Blei litt sjokkert/skuffa over den opprinnelige defenisjonen…oh, well…).

Man finner mye fint på Epla, ikke noe nytt forsåvidt, men jeg fant disse nydelige cupcake ørdeobbene hos Bonfire Accessories. Måtte bare ha dem, de var så søte, og nå er de mine. Fikk dem i posten på tirsdag og hadde dem på meg på jobb dagen etter. Vil si at salgsgjenstandene hos Bonfire Accessories på Epla går under min defenisjon av eye candy i alle fall 😉

Nydelige cupcake øredobbene til Bonfire Accessories

Appropo eye candy, har blitt helt bergtatt av bloggen til Ida Susanne, nemlig Sukkertøy for øyet. Sikkert mange som har oppdaget bloggen hennes allerede og mener jeg er litt treig som ikke har oppdaget den før nå, men pytt, bedre seint enn aldri spør du meg. Her er det mye fint. Synes Ida Susanne er veldig flink til å fokusere på detaljer som ofte forsvinner. Jeg elsker detaljer og fargene som går igjen i Ida Susannes leilighet er bare til å spise opp spør du meg.

Bildet er lånt fra bloggen Sukkertøy for øyet

Bildet er lånt fra bloggen Sukkertøy for øyet

Akkurat nå er er det Give Away-tid på Sukkertøy for øyet. Ida Susanne lodder ut den lyse blå cobra telefonen du ser på bildet over. Lyst på cobra telefon? Sjekk ut Give awayen her.

Ønsker dere alle en fantastisk forkjølelsesfri fredag 😉

Legg igjen en kommentar

