Noe muffins ;-)

Det er tydelig at jeg fortsatt har muffins på hjernen .

Forrige uke fant jeg disse klistremerkene på Hobbyhimmelen, måtte ha dem. Så fargerike, søte og kule. Kommer sikkert til å bli bursdagskort, invitasjoner og gavelapper med cupcakes på fremover 😉

Surfa på Epla for noen uker siden og falt pladask for en så utrolig fin og søt pung sydd i soff med cupcake-mønster. Pungen er sydd av Hilde Einvik som har butikken Fine ting på Epla. Etter litt fram og tilbake bestemte jeg meg endelig for å kjøpe den og i går fikk jeg den endelig i posten, jeg er så fornøyd 🙂 Den er så fin og praktisk, kommer til å bruke den kjempemasse. Sjekk ut eplabutikken til Hilde, Fine ting, der er det mange fine ting 😉

I går fant jeg noen utrolig fine bånd på Notabene. Ett av dem hadde til og med cupcakemotiv. Jippi:-)


Måtte bare ha dem, til tross for at jeg ikke aner hva jeg skal bruke dem til. Noen som har noen ideer?

Ønsker alle en fortsatt fin torsdagskveld 😉

2 thoughts on “Noe muffins ;-)

Legg igjen en kommentar

