10 ting som gjør meg glad vinterstid

1. T-skjortene til Probat

Elsker juksa litt t-skjortene til Probat, har en hel bunke av dem nå, Skremmer'n er en av de siste nyinnkjøpte 🙂

2. Sushi take away

Mmmmm, sushi-nam!

3. Sushi (katten min) som plutselig måtte overvåke meg mens jeg skrev forrige blogginnlegg

4. Lekeapparater som smiler

5. Snøkrystaller

6. Blomsterbuketter

7. Cupcakes

Når den lokale bakern begynner å selge cupcakes som er så fine som disse da blir jeg i skikkelig godt humør 🙂

8. Bruktkjøp

Blei en tur på nærmeste bruktbutikk på lørdag og her er bilder av dagens fangst

Stort syskin, trenger noen nye skruer og kanskje et malingstrøk, men ellers in veldig fin stand

Stor potte/vase, fin glassflaske og blomsterpotte

9.  Hjemmelaget cookies’n cream is

Mmm, hjemmelaget is, servert i isbeger som også ble kjøpt inn på bruktbutikken på lørdag

10. Artige lys, som nesten er for fine til å tennes, men bare nesten 😉

Fine, turkise hagenissen fra Rice

Ønsker alle en fortsatt fin søndag 😉

 

4 thoughts on “10 ting som gjør meg glad vinterstid

  1. Herlig syskrin du hadde funnet:D Jeg malte mitt med oljemaling, sånn interiørmaling som man finner hos malebutikken:) Sikkert greit med vannmaling for å slippe den grusomme lukten da!

    Vet ikke hvordan det er å male med akryl egentlig, har bare malt bilder med det;) hehe. Du kan sikkert spørre i en malebutikk.

    Lykke til:D Skal følge med å se:)

    • Skal se om jeg rekker å dra innom hobbybutikk/malerforretning i dag. Må ha skruer, maling og sandpapir. Blir imponert hvis jeg finner alt jeg trenger i samme butikken. Takk for lykkeønskingene, tror dette prosjektet var litt mer ambisiøst enn jeg hadde noen anelse om.

  2. Oi, den isen hadde gjort meg også fryktelig glad. 😀

    For ikke å snakke om chili-teen, men den har du visst glemt å ta med. 😉

    • Vi skal nok få ordna det sånn at du får smakt på isen min. Når det gjelder chili-teen så kommer det nok et te-innlegg om ikke så alt for lenge 😉

Legg igjen en kommentar

