Da e Timmy tid…

Det har blitt mye strikking på meg i det siste, og jeg har det med å strikke mens jeg sitter foran tv-skjermen. I løpet av de siste ukene har jeg og samboern kost oss med opptil flere dvd-bokser med barneprogrammer. Vi startet med Vi på Saltkråkan, så Sauen Shaun og i dag Timmy tid. Det er så kos å se på morsomme og uskyldige ting i blant, bare la seg selv være barnslig. Både samboern og meg selv er ganske barnslige og eier ganske mange bamser. I begynnelsen var de fleste bamsene på soverommet, men nå har flere og flere av dem begynt å snike seg inn i stua, godt plassert foran tv’n.  Lurer på om det kan ha noe med alle barneseriene vi har sett i det siste å gjøre…

Noen kjente bamsefjes?

Ellers så er jeg i gang med tredje forsøk på Frøkenvottene fra Pickles. Har ikke fått helt dreisen på halvpatent ennå, men håper det bedrer seg etter hvert.

Ønsker alle en fortsatt fin uke 😉

One thought on “Da e Timmy tid…

Legg igjen en kommentar

