Nyttårsdag i Dyreparken

Godt nytt år alle sammen!

I løpet av de siste årene har det blitt en tradisjon for meg å dra i Dyreparken (Kristiansand) 1. nyttårsdag. Jeg synes dette er en koselig tradisjon som jeg gleder meg enormt til hvert år. Det hersker en helt spesiell atmosfære over Dyreparken denne dagen, den er rolig og avslappende og det blir som regel mye gåing, man får dermed en koselig og sprek start på det nye året. Med termos med te og småkaker pakket klart i sekken og kameraet parat var det bare å sette igang med Dyreparktrasking anno 2011. Må desverre innrømme at jeg var litt sløv denne gangen, jeg tok sjansen på at batteriet ikke ville svikte meg. Der tok jeg desverre feil, det blei dermed ikke knipset så mange bilder som jeg kunne ha ønsket. Heldigvis fikk jeg i alle fall tatt noen bra bilder, som jeg hadde tenkt å dele med dere.

Enjoy;-)

Fine løvinnen

Surikatene er litt skeptiske til kulda...

... men villige til å prøve seg.

Likevel var det liten tvil om at kulda måtte gi tapt for den deilige varmeovnen.

Jeg ELSKER de røde pandaene. De er så fine, og lenge har de vært fraværende i Dyreparken. Har savnet dem noe enormt, men nå er det tilbake, med nytt blod og ny energi. I dag var i alle fall to av dem i aktivitet, ikke samtidig, men bare å se dem tasse rundt i snøen var mer enn nok til å gi meg et stort smil og en fantastisk start på 2011.

Håper du også har hatt en flott start på det nye året 😉

Legg igjen en kommentar

