Ønsker dere alle en god jul!

Det er kvelden før kvelden og jeg føler at jeg endelig kan slappe av og nyte det lille av jula hvor jeg ikke skal jobbe. Jeg har ennå ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg på julaften, men den tid den sorg, sånt pleier å ordne seg.

Snø blei det også gitt, en god del faktisk. Måtte bare ta bilde da Sushi satt i vinduet og kikket ut på snøen som dalte ned. Fikk egentlig ikke til noen bra bilder, men jeg syntes det var litt tøft med kontrastene mellom bildene med og uten blits.

Bilde uten blits

Med blits

Rakk en kjapp tur hjem til foreldrene mine med gaver og hilsener siden jeg skal feire jul sammen med samboer’n og hans familie i år. I tillegg til julegaver fikk jeg med meg noen andre ting også som jeg ble veldig glad for, nemlig julebrusen jeg har vokst opp med. Trios julebrus, men Trio bryggeri er desverre blitt lagt ned, heldigvis lever  julebrusen deres videre gjennom det nye bryggeriet Union. Designet på flasken og smaken er nøyaktig som jeg husker, bortsett fra at det nå står Union og ikke Trio på flasken er det ingen forskjell. For de som ikke har vært borti denne brusen før så er det brus med appelsin smak, som for min del passer ypperlig til jul:-)

Trios/Unions julebrus

Det andre jeg fikk med meg fra mamma og pappa kan jo sees på som en førjulsgave, nemlig 8 Norgesglass 🙂 Jippi! Vet ikke helt hva jeg skal bruke dem til enda, men det vil tiden vise. Takk mamma 🙂

Juleposten er sendt, alle gaver er pakket inn og levert, baksten er overstått og pyntinga har endelig blitt gjort. Jeg er egentlig ganske fornøyd så langt. Har prøvd å  pynte med kort og andre ting ettersom pakkene i pakkekalenderen blir pakket opp og forsvinner. Slik ser det ut nå, de knæsj grønne kulene fant jeg på Fretex her om dagen og blei ganske fornøyd, fant et matchende kubbelys også, men tror jeg skal spare det til etter nyttår.

Ellers så har jeg nå tenkt å nyte julen så lenge jeg kan siden jeg skal jobbe hele romjula i år. Lese gode bøker, spise god mat, se julefilmer og feire jula sakte og rolig med samboern og hans familie. Jeg gleder meg veldig.

Håper alle dere andre har fått stresset ned og at det meste er i rute med de eventuelt siste juleforberedelsene, husk det blir jul uansett;-) Synes bamsen sier det meste, ønsker dere alle en riktig god jul!

Legg igjen en kommentar

