10 ting med adventstida som får meg til å smile:

  1. Snø som daler ned

2. Pepperkaker

3. Chai-te, som lukter og smaker så godt av diverse julekrydder

En dampende kopp med te, kanskje chai?

4. Å pakke inn julegaver mens man hører på julemusikk

5. Å begynne så smått å kikke gjennom julepynten

6. Å krype opp i sofaen med ei god bok

Blei en stor bunke som jeg skal prøve å komme igjennom innen nyttår, noen er i forbindelse med jobb, men mesteparten er til privat kos 😉

7. Å brenne kongerøkelse og lys, skaper god stemning

Fine røkelsesbrennern min fra Black design, posene med kongerøkelse fant jeg på Nille

Fin telyslykt med stjerner fra Nille

8. Julestjerner og adventsstaker i vinduene til folk

Fine julestjerna mi i metall 🙂 Gammeldags sjarm i ny og billig utgave, men digger den likevel 🙂 (Tror jeg kjøpte den på Europris i fjor)

9. Koselige folk som spør om de skal kjøre deg til nærmeste busstopp en kald vintermorgen 😉

10. Små barn med nisseluer som smiler og ler

Hvilke 10 ting får deg til å smile i adventstida?

4 thoughts on “10 ting med adventstida som får meg til å smile:

  1. Heisan!
    Tusen takk for koselig hilsen på bloggen!
    Så fint innlegg av en som tydeligvis nyter livet og setter pris på de små glade ting.
    Ha forstsatt fine førjulsdager!
    Stor hilsen fra Kaspara

  2. Så koselig, de samme tingene gjør meg glad. 🙂 Her er det kongerøkelse, adventsjerner og -staker, snø som laver ned, musikk til gaveinnpakking og mere til. 🙂 Og tenk, de hadde Chai-te på Rema! 😀

Legg igjen en kommentar

