Hælj i Grenland :)

Denna «hælja» har jeg vært på besøk hos foreldrene mine og bestevenninna mi, jeg har vært barnevakt og vært på shopping.

Fredag var det først handling av matvarer i innvandrerforretning i Skien, og der fant jeg selvfølgelig no’ te jeg fikk veldig lyst til å prøve. Var så heldig at jeg fikk foreldrene mine til å spandere den teen på meg. TUSEN TAKK!!!  Har bare fått prøvd den teen med det fengende navnet : Sliming Herb, og ja den skal virke slankende, så nå får vi se da. Den veldig grønne epleteen smaker som kunstig, søtt eple, den krydrede regner jeg med smaker omtrent som chai, gleder meg 🙂

Senere på dagen blei det shopping med bestisen min, vi dro på Herkules hvor jeg som alltid MÅ innom Søstrene Grene, vi har vår egen variant av denne butikken i Kristiansand, Upstairs, men det er jo ikke helt det samme. Dette er noe av det jeg endte opp med etter et par runder på Søstrene Grene:

Muffinsformer, fargede kort med matchende konvolutter, mini julekuler i knæsje farger og mini malepaletter

Da vi var ferdige med shoppinga og måtte få oss noe å spise oppdaga jeg at jeg til min store fortvilelse at jeg hadde mista lua mi, den må ha detti ut av jakkelomma eller veska. I alle fall, den fantastiske bestevenninna mi overraska meg med en helt utrolig erstatningslue da vi kom hjem fra shoppinga. Hun hadde egentlig kapra lua til seg selv, men mente den passa bedre til meg, flaks hva. TUSEN TAKK!!! 🙂 Digger den nye lua mi, den er akkurat passe baggy, med turkise og sorte striper. Akkurat den perfekte lua for meg 🙂

Lørdagen gikk til småshopping, julemesse og til å lage vårruller med niesa mi. Niesa mi syntes dette var utrolig gøy og syntes det ferdige resultatet var kjempe godt. Det er herlig  når man får 10 åringer til å synes at det er gøy å lage sunn mat og jommen meg er det  koselig å spise den sammen etterpå.

Mesteparten av søndagen gikk til å slappe av og  bussturen hjem gikk til å strikke på julepresanger. Desverre er det mange av hobbyprosjektene mine som ikke kan vises fram på en stund siden de må holdes hemmelige før julaften. Forbered dere på en romjulsspesial med alle tinga jeg har laga som blei julepresanger i år.

Håper dere også hadde en flott «hælj»! 😉

2 thoughts on “Hælj i Grenland :)

    • Jeg lurte faktisk på det samme, men foreløpig har det ikke dukket opp mer slim enn jeg hadde før jeg begynte å drikke teen. Forkjøla var jeg fra før for å si det sånn.

Legg igjen en kommentar

