This is Halloween…2010

Happy Halloween 2010!

Skal inrømme at det meste av feiring allerede er unngajort selv om Halloween ikke er før i dag. Hadde koselig jentekveld fredag den 29. med to venninner, var på fest i går hos ei venninne, var kos det også, god stemning.

På selve dagen har jeg sløva for det meste, senere i dag får jeg besøk og skal se en passende film for anledningen. Blir digg.

Av mat har jeg gjort nesten som jeg pleier, har laget både gresskarmuffins og svart pasta med tomatbasert kjøttsaus. I tillegg til øyeepler i sjokolade fra Nille, vingummi- og lakrisflaggermusnog masse, masse popcorn. Følte for å holde ting enkelt i år siden jeg fikk litt knapt med tid, men jeg er ganske fornøyd likevel, kan alltids ta igjen feiring neste år.

Her er noen stemningssakpende bilder fra årets feiring, mest dekorasjoner:

 

Jack O'Lantern-girlander

Meg i heksekostymet mitt 29. oktober 2010

Tøff skjellettdude med flosshatt

Årets Jack. Jeg har hola ut og skåret av topplokket, mens samboern har dekorert 🙂

Tøffe telysestaker fra Nille

Mannen med ljåen og hjernelys, begge fra Nille

Utrolig gode gresskarmuffins!

Hear no evil-telysestake (Nille)

See no evil

Say no evil

Lys og heks

Telysestaker og heks (Nille)

 

Heks i metall, laget av samboer'n. Henger på ytterdøra.

Legg igjen en kommentar

