Snart Halloween

Halloween nærmer seg med stormskritt og jeg er i full gang med forberedelsene, baking, gresskardekorering, pynting, kostymer, musikk, filmer og alt annet som hører med. Siden jeg ikke er ferdig med forebredelsene og det ennå er noen få dager igjen så legger jeg ut bilder fra tidligere feiringer. Enjoy!

Søt liten dekor-heks fra Nille

Søte servietter

Pyntefolie, fin å henge i vinduer o.l.

Pyntelys, fått av venner av familien

Koselig Jack O'Lantern fra Nille

Min første Jack O'Lantern 🙂

Skummel og tøff Jack

Min andre Jack O'Lantern

Legg igjen en kommentar

