Muffins på hjernen

Er det ikke rart hvordan man plutselig begynner å interessere seg for noe og så finner man plutselig de tingene over alt. Akkurat nå virkere det som om det som stadig dukker opp for meg har med muffins å gjøre. Muffins, porsjonskaker, fairy cakes, cup cakes, eller hva nå folk kaller dette fenomenet. Uansett, jeg har fått denne søte, lille, smakfulle dessert tingen på hjernen. Enten det er nye oppskriftsbøker i bokhandelen, muffinsformer enten de er i papir eller silikon, eller rett og slett ting med muffins på. Jeg håper denne muffinsgalskapen snart tar slutt. For dette har jeg ikke godt av, uansett hvor søtt, godt eller koselig de måtte være :-p

De tre muffinsoppskriftsbøkene mine

Festlys formet som muffins, har ikke funnet en anledning til å bruke dem ennå, men den tid kommer nok.

Noen av muffinsformene jeg har for hånden akkurat nå, har også noen med snømenn på som skal brukes ved juletider og egne til Halloween. Også har jeg selvfølgelig enkle, hvite papirformer, både store og små 😉

Noe må man jo ha papirformene i 😛 (Kunne ikke motstå den i butikken).

Kjekk pyntemuffin i porselen, den oppebvarer jeg binders i for tida. Og en søt liten muffinsforma lebepomade.

Og har man ikke muffins på hjernen så har man dem jaggu meg i ørene 😉

One thought on “Muffins på hjernen

  1. Hei, så fin blogg du har også, takk for koselig kommentar inne hos meg! Blir spennende å følge deg videre. Ja, tenk om bakeren kunne bake slike fine cupcakes og legge ut på Rema eller Rimi feks, det hadde vært noe det;))

Legg igjen en kommentar

