Tesalonger

Noe jeg virkelig savner her i Kristiansand er en ordentlig tesalong. Vi har teforretning, men har foreløpig ikke kommet over noen tesalong. Men det kan hende at det åpner en te-salong i nærheten. Googlet og fant følgende: Om igjen Dette må sjekkes ut nærmere.

Jeg var i Praha i forrige uke og der kom jeg over både flere teforretninger og -salonger. Men min foreløpige favoritt er denne, Pangea Tea:

Variert utvalg av te og teduppeditter

Adventskalender med 24 poser med forskjellige koffeinfri te

Stjernetegn etter østlig- og vestlig astrologi

Teen ble servert i porsjonskanner og de hadde deilig honningkake til 🙂

Teforretningen/-salongen var på to etasjer og en underetasje. Første etasje var butikk, underetasjen var en utrolig koselig tesalong og andre etasje hadde flere bord og sitteplasser og toaletter. Altså alt man kan tenke seg når man skal på teshopping og tesmaking. Diggbar plass som helt klart skal besøkes neste gang jeg er i Praha. Anbefales 😉

2 thoughts on “Tesalonger

Legg igjen en kommentar

