Trippel sjokkismuffins :)

Fantastisk resultat !

Jeg skal ærlig innrømme at ting ikke alltid går helt som planlagt når jeg baker og i kveld var en av de gangene. Alle ingredienser var klare for å begynne muffinsbakinga, bortsett fra melet, og mens jeg står og måler opp mel får jeg øye på små, mørke prikker som rører på seg i melet. ARGH!!! Dyr i melet, absolutt alt jeg hadde av melprodukter var fulle av små kryp. Fikk helt panikk og begynte å leite kjøkkenet rundt etter flere kryp. Heldigvis fikk den fantastiske samboer’n min roa meg ned og vi fant ut at det kun var i plastikkboksen hvor mel har blitt oppbevart småkrypa var. Alt mel er nå kastet, plastikkboks vasket og nytt mel kjøpt i huj og hast. Så det blei muffins likevel. Samboern valgte hvilke muffins denne gangen siden jeg ikke klarte å bestemme meg. Dermed blei det Trippel sjokkismuffins, oppskriften er fra Pickels.no

I stedet for eplesidereddik pleier jeg å bruke eplejuice, mye lettere å få tak i og blir garantert brukt opp og funker fint som erstatning etter min erfaring. Uansett resultatet blei diggbart. Nam;-)

8 thoughts on “Trippel sjokkismuffins :)

  1. He he, det høres bra ut. 😀 De så utrolig gode ut, så det er mulig jeg må prøve å lage dem selv også i nærmeste framtid… 🙂

Legg igjen en kommentar

