En perfekt start på høsten

En perfekt høstkveld 🙂

Endelig kan jeg med god samvittighet sitte inne med en god og dampende kopp te, grave meg ned i sofaen innpakket i ett deilig hjemmestrikket ullpledd , og riktig kose meg med en god bok. Ute herjer høststormene . Tente lys rundt i leiligheten skaper stemning og varme på en ellers grå og guffen høstkveld. Nå kan høsten bare rase, for jeg er klar!

Noe jeg derimot ikke er helt klar for ennå er Halloween. Begynte på første den av Halloween-shoppinga i dag. Var med andre ord en tur innom Nille for å se hva de hadde å by på i år. Neste stopp i løpet av uka er en tur innom Upstairs for å kjøpe lys, helst oransje, men røde, sorte, til og med hvite kan også passe bra. Ideer i forbindelse med baking  og annen matlaging, dekor, kostymer og underholdning har begynt så smått å kverne i hodet mitt. Og mer kverning kommer det til å bli tro meg.

Ha en deilig høstkveld 😉

Hilsen Caza

4 thoughts on “En perfekt start på høsten

  1. Hei på deg og velkommen i Blogglandia!
    Legger deg til i Følger-lista mi, slik at jeg kan se personaliseringen – og strikkingen etterhvert som kunnskapene skrider fram!

  2. Hei Caroline, dette blir spennende å følge. Vær obs på at det kan dukke opp uventede kaffe/kake gjester når du legger ut info om at du har bakt noe spennende.

Legg igjen en kommentar

