Første innlegg

Hei!

Det begynner å bli tydelig for meg at det å starte en blogg var kanskje litt mer utfordrende enn jeg forestillte meg. Men jeg gir ikke opp så lett. Jeg skal finne en måte å personliggjøre denne bloggen som best jeg kan, og må kanskje også få litt mer hjelp enn antatt av min kjære samboer. Uansett velkommen til «En vridd verden», bloggen hvor jeg kommer til å publisere diverse ting og tang jeg interesserer meg for, kanskje mest hobbysaker og bakedingser. Det kommer til å bli bilder og masse rart her fremover. Men akkurat nå var det bare det å få siden til å bli litt mer meg.

Vi sees så lenge! Ha en fantastisk dag!

Mvh Caza

Legg igjen en kommentar

